ŠVEC, Vlastimil, Petra BARANOVÁ, Tereza DVOŘÁKOVÁ, Lenka ĎULÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Jan EGERLE, Ivana JŮZOVÁ, Alena PAROUBKOVÁ a Valentýna VESELÁ. Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 116 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49). ISBN 978-80-280-0253-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název česky Podoby profesní spolupráce ve škole: případové studie
Název anglicky Interprofessional collaboration in school: a collection of case studies
Autoři ŠVEC, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí), Petra BARANOVÁ (703 Slovensko, domácí), Tereza DVOŘÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Lenka ĎULÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Tomáš JANÍK (203 Česká republika, domácí), Jan EGERLE (203 Česká republika, domácí), Ivana JŮZOVÁ (203 Česká republika, domácí), Alena PAROUBKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Valentýna VESELÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 116 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi (sv. 49), 2022.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/22:00128787
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-280-0253-4
Klíčová slova česky interprofesionalita; pedagogické profese; pomáhající profese; škola; školní vzdělávání
Klíčová slova anglicky interprofessional collaboration; pedagogical professions; helping professions; school; school education
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 1. 3. 2023 15:57.
Anotace
Kniha je úvodem do problematiky interprofesní spolupráce ve škole. Zprostředkovává teoretické vymezení interprofesionality a na základě případových studií objasňuje její podoby v různých situacích při školním vzdělávání. Kniha nalezne své využití v přípravě pomáhajících profesionálů a při podpoře jejich profesního rozvoje.
Anotace anglicky
The book provides an introduction in the field of (inter)professional collaboration in school. It offers theoretical background for interprofessional collaboration and on the basis of case studies it illustrates its’ various forms within school education. The book could serve as source in preparation and development in helping professions.
Návaznosti
MUNI/A/1363/2020, interní kód MUNázev: Podoby profesní spolupráce ve škole
Investor: Masarykova univerzita, Podoby profesní spolupráce ve škole
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 16:20