2022
Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání : sbírka metodik
MAZÁČOVÁ, Pavlína, Michal ČERNÝ, Kristýna KALMÁROVÁ, Monika MARTONOVÁ, Jan VOKŘÁL et. al.Základní údaje
Originální název
Digitalizované kulturní dědictví jako prostředek vzdělávání : sbírka metodik
Název anglicky
Digitized cultural heritage as a means of education : a collection of methodologies
Autoři
MAZÁČOVÁ, Pavlína (203 Česká republika, garant, domácí), Michal ČERNÝ (203 Česká republika, domácí), Kristýna KALMÁROVÁ (203 Česká republika, domácí), Monika MARTONOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan VOKŘÁL (203 Česká republika, domácí) a Jan ŠTĚPÁNEK (203 Česká republika, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, 310 s. 2022
Nakladatel
Flow
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Přehledové a vzdělávací texty
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14210/22:00128807
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
978-80-88123-33-0
Klíčová slova česky
digitalizované kulturní dědictví; vzdělávání; metodika; učitel; střední škola; kulturní gramotnost; informační gramotnost; digitální kompetence; informační kurátorství
Klíčová slova anglicky
digitized cultural heritage; education; methodology; teacher; High School; information literacy; culture literacy; digital competence; information curation
Štítky
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2023 14:50, Mgr. et Mgr. Lucie Racyn
V originále
Předložená publikace je souborem šestnácti metodik, které může učitel střední školy použít ve výuce humanitních předmětů, aby podpořil rozvoj informační a kulturní gramotnosti. Naše odborná práce a myšlenkové úsilí se systematicky soustředily na otázku, jakým způsobem lze pracovat ve školním prostředí s digitalizovaným kulturním dědictvím.
Anglicky
The presented publication is a set of sixteen methodologies that can be used by a secondary school teacher use in the teaching of humanities subjects to support the development of information and culture literacy. Our professional work and thought efforts have systematically focused on the question of how to work with digitized cultural heritage in the school environment.
Návaznosti
CZ.02.3.68/0.0/0.0/18_067/0012281, interní kód MU |
|