2023
Pracovní poměr pedagogických pracovníků
SMEJKAL, MichalZákladní údaje
Originální název
Pracovní poměr pedagogických pracovníků
Název anglicky
Employment Relationship of Pedagogical Workers
Autoři
SMEJKAL, Michal (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Praha, 192 s. Právní instituty, 2023
Nakladatel
C. H. Beck
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50501 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Odkazy
Kód RIV
RIV/00216224:14220/23:00131135
Organizační jednotka
Právnická fakulta
ISBN
978-80-7400-925-9
Klíčová slova anglicky
Employment Relationship; Pedagogical Workers
Štítky
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 25. 3. 2024 15:28, Mgr. Petra Georgala
V originále
Monografie se zaměřuje na tématiku pracovního poměru pedagogických pracovníků působících na veřejných školách v rámci regionálního školství. Publikace se po obecném vhledu do problematiky zabývá definicí pedagogického pracovníka, předpoklady pro výkon činnosti pedagogického pracovníka, pracovním poměrem na dobu určitou pedagogických pracovníků, specifiky jejich pracovní doby a dovolené. Publikace se tématu pracovního poměru pedagogických pracovníků věnuje mimo jiné na podkladě judikatury našich vrcholných soudů a dané téma tak zpracovává způsobem, který je přínosný jak pro teoretické, tak praktické využití.
Anglicky
The monograph focuses on the topic of employment of pedagogical workers who are employed in public schools within the framework of regional education. After a general insight into the topic, the publication deals with the definition of a pedagogical worker, the prerequisites for the performance of the activities of a pedagogical worker, the fixed-term employment relationship of pedagogical workers, the specifics of their working hours and holidays. The publication deals with the topic of the employment relationship of pedagogical workers, among other things, on the basis of the case law of Czech highest courts, and thus processes the given topic in a way that is beneficial for both theoretical and practical use.