2023
Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí
JANÍK, Tomáš, Miroslav JANÍK a Jana VELIČKOVÁZákladní údaje
Originální název
Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí
Název anglicky
Didactics as "design science": the challenges of designing learning environments
Autoři
Vydání
2023
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Uspořádání konference
Obor
50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
Design science; oborové didaktiky; učebních prostředí
Klíčová slova anglicky
Design science; didactics in different fields; learning environments
Změněno: 30. 1. 2024 13:12, Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.
V originále
Co Čech, to tvůrce učebního prostředí anebo Covid nás to naučil... Nebo ne? Popř. ne dost? Další ze seriálu oborovědidaktických konferencí má za cíl ukázat, že tvorba učebního prostředí je odborným problémem, který spadá do oblasti didaktiky a který neradno podcenit. Konference nabízí prostor pro prezentaci, sdílení a (z)hodnocení teoretických modelů, empirických poznatků i praktických zkušeností s tvorbou učebních prostřední nejrůznějšího druhu. Zkrátka všeho, co člověku přijde na mysl, když se řekne: Didatika jako „design science“.
Anglicky
The Czech is the creator of the learning environment or Covid taught us... Didn't we? Or not enough? The next in a series of didactic conferences aims to show that the creation of learning environments is a professional problem that falls within the field of didactics and should not be underestimated. The conference offers a space for the presentation, sharing and (re)evaluation of theoretical models, empirical findings and practical experiences with the creation of learning environments of various kinds. In short, everything that comes to mind when one says: Didatics as "design science".