M 2023

Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí

JANÍK, Tomáš, Miroslav JANÍK a Jana VELIČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Didaktika jako „design science“: Výzvy spojené s tvorbou učebních prostředí

Název anglicky

Didactics as "design science": the challenges of designing learning environments

Vydání

2023

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Uspořádání konference

Obor

50301 Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova česky

Design science; oborové didaktiky; učebních prostředí

Klíčová slova anglicky

Design science; didactics in different fields; learning environments
Změněno: 30. 1. 2024 13:12, Mgr. Miroslav Janík, Ph.D.

Anotace

V originále

Co Čech, to tvůrce učebního prostředí anebo Covid nás to naučil... Nebo ne? Popř. ne dost? Další ze seriálu oborovědidaktických konferencí má za cíl ukázat, že tvorba učebního prostředí je odborným problémem, který spadá do oblasti didaktiky a který neradno podcenit. Konference nabízí prostor pro prezentaci, sdílení a (z)hodnocení teoretických modelů, empirických poznatků i praktických zkušeností s tvorbou učebních prostřední nejrůznějšího druhu. Zkrátka všeho, co člověku přijde na mysl, když se řekne: Didatika jako „design science“.

Anglicky

The Czech is the creator of the learning environment or Covid taught us... Didn't we? Or not enough? The next in a series of didactic conferences aims to show that the creation of learning environments is a professional problem that falls within the field of didactics and should not be underestimated. The conference offers a space for the presentation, sharing and (re)evaluation of theoretical models, empirical findings and practical experiences with the creation of learning environments of various kinds. In short, everything that comes to mind when one says: Didatics as "design science".