KLAPALOVÁ (VELJINOVÁ), Alena. Problematika uplatňování nástrojů marketingového výzkumu v současné praxi českých podniků. Online. In Marketing v praxi. Zlín (CZ): IME VUT Zlín, 1995. s. 45-263. ISBN 80-214-0676-3. [citováno 2024-04-23]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika uplatňování nástrojů marketingového výzkumu v současné praxi českých podniků
Název anglicky Problems of Marketing Research Instruments Application In Contemporary Practice of Czech Enterprises
Autoři KLAPALOVÁ (VELJINOVÁ), Alena
Vydání Zlín (CZ), Marketing v praxi, s. 45-263, 1995.
Nakladatel IME VUT Zlín
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-214-0676-3
Klíčová slova anglicky marketing research; information analysis;Czech enterprises
Štítky Czech enterprises, information analysis, marketing research
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 29. 2. 2000 18:43.
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 18:36