TRNA, Josef a Eva TRNOVÁ. Kompetence a dovednosti žáků jako vzdělávací cíle přírodovědné výuky. In Ciele vyučovania fyziky v novom miléniu. Zbornik referatov z 12. mezdinárodnej konferencie. DIDFYZ 2000. Nitra: Fakulta prírodných vied Univerzity K. Filozófa v Nitre a pobočka JSMF v Nitre., 2001, s. 73-78. ISBN 80-8050-387-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kompetence a dovednosti žáků jako vzdělávací cíle přírodovědné výuky.
Název anglicky Pupils Competentions and Skills as Goals of Science Education.
Autoři TRNA, Josef (203 Česká republika, garant) a Eva TRNOVÁ.
Vydání Nitra, Ciele vyučovania fyziky v novom miléniu. Zbornik referatov z 12. mezdinárodnej konferencie. DIDFYZ 2000. s. 73-78, 2001.
Nakladatel Fakulta prírodných vied Univerzity K. Filozófa v Nitre a pobočka JSMF v Nitre.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/01:00003583
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-8050-387-7
Klíčová slova anglicky competency; skills; science education
Štítky competency, science education, skills
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Josef Trna, CSc., učo 2027. Změněno: 6. 1. 2009 15:29.
Anotace
Kompetence a dovednosti žáků jsou aktuálními vzdělávacími cíli přírodovědného vzdělávání. Příprava učitelů musí být zaměřena na tvorbu těchto kompetencí a dovedností.
Anotace anglicky
Pupils competencies and skills are actual educational aims of science education. Teachers training has to be aimed to creating of these competencies and skills.
Návaznosti
GA406/98/1375, projekt VaVNázev: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Grantová agentura ČR, Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:30