DVOŘÁKOVÁ, Petra. Obchodování na internetu jako nová forma přímého prodeje a současný stav v České republice (E-commerce as a new form of direct sails and the current estate in the Czech Republic). In Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky. 1. vydání. Košice, Slovenská republika: Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave, 2001, p. 178-187. ISBN 80-225-1447-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Obchodování na internetu jako nová forma přímého prodeje a současný stav v České republice
Name (in English) E-commerce as a new form of direct sails and the current estate in the Czech Republic
Authors DVOŘÁKOVÁ, Petra.
Edition 1. vydání. Košice, Slovenská republika, Implementácia marketingových teórií a prístupov v podnikovej praxi Slovenskej republiky, p. 178-187, 2001.
Publisher Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, Ekonomická univerzita v Bratislave
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50200 5.2 Economics and Business
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/01:00004684
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 80-225-1447-0
Keywords in English internet; e-commerce
Tags e-commerce, internet
Changed by Changed by: Mgr. Petra Hrstková, učo 16631. Changed: 20/11/2001 09:40.
Abstract
Cílem článku je popsat výhody a nevýhody obchodování na internetu a popsat současný stav v České republice.
Abstract (in English)
This article aims to describe the advantages and disadvantages of e-commerce and the current estate in the Czech republic.
Links
GA402/00/0368, research and development projectName: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness
PrintDisplayed: 25/4/2024 18:10