SUCHÁNEK, Petr. Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR. In Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky. 1. vyd. Košice: Ekonóm. s. 28-37. 1. ISBN 80-225-1555-8. 2002.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketingový mix v podmínkách podnikatelské praxe ČR
Název anglicky The Marketing's mix in specifications of business practice of Czech republic
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Košice, Implementácia marketingových teórií do hospodárskej praxe Slovenskej republiky, Českej republiky a Pol'skej republiky, s. 28-37, 1, 2002.
Nakladatel Ekonóm
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00006094
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1555-8
Klíčová slova anglicky marketing; marketing's mix; analysis; company analysis
Štítky analysis, company analysis, marketing, marketing's mix
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 3. 6. 2002 17:41.
Anotace
Cílem článku je provést analýzu marketingových mixů tří různých podniků. je přitom možné vysledovat odlišnosti v jednotlivých marketingových mixech. Je možno říci, že byl zjištěn různý důraz na jednotlivé prvky marketingového mixu u různých podniků.
Anotace anglicky
The topic of this paper is a making of an analysis of marketing's mixes of three different companies. It is possible to trace some othernesses between particular mixes. I could say that it is possible to observe a different emphasis on particular elements of marketing's mix from different companies.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 06:26