DOLEŽAL, Michael, Charles R. TAYLOR a Greg P. BONNER. Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective Advertising and Advertising Clutter. New Directions in International Advertising Research. USA: Elsevier Science Ltd., 2002, č. 12, s. 137-148. ISSN 0-7623-0950-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective Advertising and Advertising Clutter
Název anglicky Advertising in the Czech Republic: Czech Perceptions of Effective advertising and Advertising Clutter
Autoři DOLEŽAL, Michael, Charles R. TAYLOR a Greg P. BONNER.
Vydání New Directions in International Advertising Research, USA, Elsevier Science Ltd. 2002, 0-7623-0950-4.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky advertising; Czech Republic
Štítky Advertising, Czech Republic
Změnil Změnil: Ing. Michael Doležal, učo 551. Změněno: 13. 9. 2002 12:59.
Anotace
This paper examines Czech expectations of their advertising, the perceived intensity level of that advertising, and how various cultural factors affect the efficacy of that advertising.
Anotace anglicky
This paper examines Czech expectations of their advertising, the perceived intensity level of that advertising, and how various cultural factors affect the efficacy of that advertising.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 20:01