B 2002

Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu

STEHLÍK, Antonín

Basic information

Original name

Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu

Name (in English)

Logistics - the strategic factor of managerial success

Authors

STEHLÍK, Antonín (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Brno, 236 pp. Studio Contrast, Brno, 2002

Publisher

Studio Contrast

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Odborná kniha

Field of Study

50200 5.2 Economics and Business

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14560/02:00007017

Organization unit

Faculty of Economics and Administration

ISBN

80-238-8332-1

Keywords in English

logistika; supply chain; systém; čas; prostor
Změněno: 21/5/2003 12:11, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.

Abstract

V originále

Cílem knihy je podpořit rozvoj zdrojů poznání a schopností (potenciálu) manažerů reagovat pružněji na změny dynamiky tržního hospodářství a napomoci tak celkově ke zvýšení kvality podnikatelského prostředí. Další záměr, který autor vydáním této monografie sleduje, je vyplnění mezery v odborné literatuře pokud jde o zvýraznění vztahu mezi logistikou a marketingem.

In English

The aim of this book is to encourage the sources of knowledge and potential of managerial flexibility for dynamic changes in markets and thus to help improving the quality of business settings. The next aim is to fill the gap in the scientific literature.

Links

GA402/00/0368, research and development project
Name: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Czech Science Foundation, Multi-factor analysis of company successfulness