HORKA, Hana. Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta (Microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students). In Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností. první. Brno: Paido, 2002, p. 119-126. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-035-2.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta
Name (in English) Microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students
Authors HORKA, Hana (203 Czech Republic, guarantor).
Edition první. Brno, Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností, p. 119-126, 8 pp. edice pedagogické literatury, 2002.
Publisher Paido
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/02:00019718
Organization unit Faculty of Education
ISBN 80-7315-035-2
Keywords in English microteaching; pedagogical skils; intervention; reflection
Tags intervention, microteaching, pedagogical skils, reflection
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Changed: 1/6/2009 17:52.
Abstract
Ve staťi jsou zobecněny zkušenosti z počátečních etap osvojování pedagogických dovedností. Je zhodnocen přínos mikrovýstupů jako prostředku do dovednostní struktury studentů učitelství.
Abstract (in English)
In the study are generalized our experiences concerning developement of pedagogical skils. It is evaluated microteaching as a tool for intervention into pedagocical skils teachers students.
Links
GA406/98/1375, research and development projectName: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure
PrintDisplayed: 26/5/2024 05:07