SUCHÁNEK, Petr. Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR. In Ekonomika firiem 2003. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice. s. 160-164. ISBN 80-225-1737-2. 2003.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analýza využití marketingových nástrojů podniky v ČR
Název anglicky The Analysis of the Using of the Marketing's Instruments in Companies in CR
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Košice, Ekonomika firiem 2003, od s. 160-164, 5 s. 2003.
Nakladatel EU Bratislava PHF Košice
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/03:00008562
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-225-1737-2
Klíčová slova anglicky analysis; marketing's mix; marketing's instruments
Štítky analysis, marketing's instruments, marketing's mix
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 18. 12. 2003 13:20.
Anotace
Cílem článku je analýza využití marketingových nástrojů podniky a institucemi v ČR. Podkladem článku byl výzkum šedásáti čtyř podniků a institucí z různých oborů v ČR. Podniky nebyly rozlišeny podle oborů nebo velikosti, aby bylo možno získat co nejširší náhled na různorodost využívání marketingových nástrojů.
Anotace anglicky
The topic of this paper are problems of merketing's using or using of marketing's instruments with companies and institutions in Czech republic. A base for this paper was a research whose was took sixty four companies and institutions from differend economic areas in Czech republic. Companies was not chose on branches or size. It extracted broad look on heterogeneity of using of marketing's instruments herewith.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 12:13