2002
Klima školní třídy vytvářející u žáků předpoklady pro celoživotní učení
NOVOTNÝ, Petr a Iveta KOVALČÍKOVÁZákladní údaje
Originální název
Klima školní třídy vytvářející u žáků předpoklady pro celoživotní učení
Název anglicky
Classroom climate for lifelong learning
Autoři
NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant) a Iveta KOVALČÍKOVÁ (703 Slovensko)
Vydání
Prešov, Škola - entita celoživotného vzdelávania, od s. 124-131, 8 s. 2002
Nakladatel
Filozofická fakulta Prešovskej univerzity
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14210/02:00008214
Organizační jednotka
Filozofická fakulta
ISBN
80-8068-141-4
Klíčová slova anglicky
konstructivism; clasroom climate; social group; preconcept; kooperative learning
Změněno: 8. 10. 2003 17:24, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
V originále
Příspěvek je věnovaný rozboru specifik klimatu ve školní třídě z konstruktivistických východisek. Autoři popisují fenomén klimatu třídy ve vztahu ke klimatu školy, ke stylu vedení výuky ve školní třídě s důrazem na akceptování prekonceptů žáků.
Anglicky
Not present
Návaznosti
GP406/02/P121, projekt VaV |
|