D 2002

Klima školní třídy vytvářející u žáků předpoklady pro celoživotní učení

NOVOTNÝ, Petr a Iveta KOVALČÍKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Klima školní třídy vytvářející u žáků předpoklady pro celoživotní učení

Název anglicky

Classroom climate for lifelong learning

Autoři

NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant) a Iveta KOVALČÍKOVÁ (703 Slovensko)

Vydání

Prešov, Škola - entita celoživotného vzdelávania, od s. 124-131, 8 s. 2002

Nakladatel

Filozofická fakulta Prešovskej univerzity

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/02:00008214

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-8068-141-4

Klíčová slova anglicky

konstructivism; clasroom climate; social group; preconcept; kooperative learning
Změněno: 8. 10. 2003 17:24, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je věnovaný rozboru specifik klimatu ve školní třídě z konstruktivistických východisek. Autoři popisují fenomén klimatu třídy ve vztahu ke klimatu školy, ke stylu vedení výuky ve školní třídě s důrazem na akceptování prekonceptů žáků.

Anglicky

Not present

Návaznosti

GP406/02/P121, projekt VaV
Název: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele