POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK. Je kultura české školy kulturou dospělých? Hlavní aktéři školního života očima ředitelů. In Chráska, Miroslav, Tomanová, Dana, Holoušová, Drahomíra (eds.). Klima současné školy. Sborník příspěvků z 11. konference ČPdS. 1. vyd. Brno: KONVOJ, 2003, s. 148-156. ISBN 80-7302-064-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Je kultura české školy kulturou dospělých? Hlavní aktéři školního života očima ředitelů.
Název anglicky Is czech school culture aduld culture? Main agents of school life from head-teachers point of view.
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, Chráska, Miroslav, Tomanová, Dana, Holoušová, Drahomíra (eds.). Klima současné školy. Sborník příspěvků z 11. konference ČPdS. od s. 148-156, 9 s. 2003.
Nakladatel KONVOJ
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00008414
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-7302-064-5
Klíčová slova anglicky school culture; culture of adults; pedagogical culture; school operation
Štítky culture of adults, pedagogical culture, school culture, school operation
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 15. 12. 2003 12:05.
Anotace
The paper identifies types of school culture based on the answers of headteachers. It is focused on role of adults in the school operation and deals with terms "adult culture" and "pedagogical culture".
Anotace anglicky
V textu jsou identifikovány typy kultury školy podle výpovědí ředitelů. Je zaměřen na roli dospělých v chodu školy a pracuje s termíny "kultura dospělých" a "pedagogická kultura".
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaVNázev: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
VytisknoutZobrazeno: 9. 5. 2024 21:59