Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech?
PORTEŠOVÁ, Šárka. Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech? Přednáška na MŠMT. 2003. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech? |
Název česky | Co by měli učitelé a psychologové vědět o nadaných dětech? |
Název anglicky | What teachers and psychologists should know about gifted children? |
Autoři | PORTEŠOVÁ, Šárka. Přednáška na MŠMT. |
Vydání | 2003. |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Uspořádání workshopu |
Obor | 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Filozofická fakulta |
Klíčová slova anglicky | gifted; talent |
Štítky | gifted, talent |
Změnil | Změnila: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D., učo 2024. Změněno: 13. 9. 2005 14:45. |
Anotace |
---|
Prispevek seznamuje s problematikou vzdelavani ucitelu a psychologu v praci s nadanymi detmi. |
Anotace anglicky |
---|
Paper presents some possible approaches to education future teachers and psychologists in the field of gifted education. |
Návaznosti | |
---|---|
GP406/02/D143, projekt VaV | Název: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí |
Investor: Grantová agentura ČR, Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí |
VytisknoutZobrazeno: 5. 10. 2024 20:14