"Ráda bych Vám pomohla, ale ..." Dilemata práce s klienty v organizacích.
MUSIL, Libor. "Ráda bych Vám pomohla, ale ..." Dilemata práce s klienty v organizacích. Brno: Marek Zeman, 2004, 243 s. ISBN 80-903070-1-9. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | "Ráda bych Vám pomohla, ale ..." Dilemata práce s klienty v organizacích. |
Název česky | "Ráda bych Vám pomohla, ale ..." Dilemata práce s klienty v organizacích |
Název anglicky | "I would like to help you, but ..." Dilemmas of work with clients in organisations. |
Autoři | MUSIL, Libor (203 Česká republika, garant). |
Vydání | Brno, 243 s. 2004. |
Nakladatel | Marek Zeman |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Odborná kniha |
Obor | 50000 5. Social Sciences |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Kód RIV | RIV/00216224:14230/04:00011404 |
Organizační jednotka | Fakulta sociálních studií |
ISBN | 80-903070-1-9 |
Klíčová slova anglicky | organisational culture; work with clients; dilemmas of the work with clients; social work services |
Štítky | Organisational culture, social work services, work with clients |
Změnil | Změnil: prof. PhDr. Libor Musil, CSc., učo 568. Změněno: 30. 6. 2009 10:44. |
Anotace |
---|
Kniha je věnována otázce: "Která dilemata práce přístupu ke klientům mohou být podle dosavadního výzkumu pro pracovníky služeb sociální práce důležitá a jak jsou tito pracovníci zvyklí je v organizacích, kde pracují, řešit?" Autor popisuje "všední"(komplexní a zjednodušené cíle, množství a kvalita, neutralita a favoritismus, jednostrannost a symetrie vztahu s klientem, procedurální a situační přístup, materiální a nemateriální pomoc, zasáhnout a nezasáhnout) a "strategická"(veřejný a dílčí zájem, bezprostřední a zprostředkované cíle, řešení případu a sociální změna, změna klienta a změna prostředí) dilemata práce s klientem v organizacích služeb sociální práce. |
Anotace anglicky |
---|
The book pays attention to the question: "What dilemmas of social work with clients are - in accordance with current research results - perceived as important by social workers and how are the employees of social work service agencies accustomed to manage them?" The author describes "everyday dilemmas" (those between "complex and simplified objectives", "quantity and quality", "neutrality and favouritism", "symmetric and asymmetric relation with the client", "procedural and situational approach", "material and non-material help", "act or not to act") and "strategic dilemmas" (those between "public and particular interest", "direct and indirect objectives", "solving the case and social change", "change of the client and change of social environment"). |
Návaznosti | |
---|---|
GA403/99/0320, projekt VaV | Název: Kultura pracovišť nabízejících služby sociální práce |
Investor: Grantová agentura ČR, Kultura pracovišť nabízejících služby sociální práce |
VytisknoutZobrazeno: 14. 10. 2024 04:57