MALÁ, Jiřina. Stilistische Funktionen der Phraseolgismen in publizistischen Textsorten. In Königgratzer Linguistik- und Literaturtage. Hradec Králové: Gaudeamus, 2003, s. 307-312. ISBN 80-7041-162-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stilistische Funktionen der Phraseolgismen in publizistischen Textsorten
Název česky Stylistické funkce frazeologizmů v publicistických textech
Název anglicky Stylistic Functions of Phraseology in Massmedia Texts
Autoři MALÁ, Jiřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Hradec Králové, Königgratzer Linguistik- und Literaturtage, od s. 307-312, 6 s. 2003.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/03:00028910
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-7041-162-7
Klíčová slova anglicky style; function; masmedia; text
Štítky Function, masmedia, Style, Text
Změnil Změnil: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D., učo 10978. Změněno: 22. 6. 2007 11:20.
Anotace
Der Beitrag beschäftigt sich mit stilistischen Funktionen der Phraseme in publizistischen Texten. Die Aufmerksamkeit wird der Expressivität, Bildlichkeit und Anschaulichkeit der Idiome gewidmet.
Anotace česky
Článek se zabývá stylistickými funkcemi frazémů v publicistických textech. Pozornost je věnována zejména názornosti, obraznosti a expresivitě idiomů v jazyce žurnalistiky.
Anotace anglicky
The Article deals with the use of phraseology in the masmedia texts as metaphors and other stylistics configurations.
Návaznosti
GA405/02/0349, projekt VaVNázev: Kontrastivní studium věcných textů
Investor: Grantová agentura ČR, Kontrastivní studium věcných textů
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 01:55