D 2004

Názornost názoru

VAŇUROVÁ, Milena

Základní údaje

Originální název

Názornost názoru

Název anglicky

Clarity of diagrams and examples

Vydání

Olomouc, Cesty (k) poznávání v matematice primární školy, od s. 285-287, 3 s. 2004

Nakladatel

Univerzita Palackého

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-244-0818-X

Klíčová slova anglicky

teaching Mathematics; primary school; visual diagrams and examples
Změněno: 4. 2. 2008 16:45, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.

Anotace

V originále

Názor ve vyučování matematice má být prostředkem k pochopení pojmů jejich vlastností, k vyvození postupů, k řešení úloh. Musí však umožnit žákům proniknout do podstaty problému vlastní myšlenkovou činností. Studenti učitelství musí být vedeni ke správnému používání vhodného názoru.

Anglicky

Visual diagrams and examples in teaching Mathematics should be the medium by which pupils comprehend concepts, and their features and the means by which they deduce procedures and solve problems. However, they must enable pupils to recognize the core of the problem through their own intellectual activity. Trainee teachers must be guided towards the correct use of visual diagrams and examples.