SUCHÁNEK, Petr. Problematika jakosti v malých a středních podnicích. In Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III. 1. vyd. Praha: ČZU PEF, 2004, s. 122-125. ISBN 80-213-1162-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika jakosti v malých a středních podnicích
Název česky Problematika jakosti v malých a středních podnicích
Název anglicky The Issue of a Quality in small and medium Enterprises
Autoři SUCHÁNEK, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti III, od s. 122-125, 4 s. 2004.
Nakladatel ČZU PEF
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/04:00009687
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-213-1162-2
Klíčová slova anglicky quality; marketing; small and medium enterprises
Štítky marketing, Quality, small and medium enterprises
Změnil Změnil: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D., učo 1544. Změněno: 12. 1. 2005 13:48.
Anotace
Článek prezentuje výsledky výzkumu prováděného v malých a středních podnicích (především v Jihomoravském kraji) v roce 2004. Výzkum byl prováděn ve formě sondy, která byla zaměřena především na chápání a využívání marketingu v podnicích, nicméně odhalila některé závažné skutečnosti týkající se jakosti, resp. chápání a pojetí jakosti zkoumanými podniky. Výsledky sondy přitom korespondují s některými obecně vyslovovanými tvrzeními o pojetí jakosti v podnicích v ČR a dávají je do souvislosti nejen s celkovým pojetím marketingu, ale také se způsobem řízení podniku.
Anotace anglicky
The paper presents the main results of a research in small and medium enterprises (especially in the south Moravia region). We prepared the research in a form of a probe aimed at understanding and using marketing, yet it also detected some significant facts about quality management. Results of our probe-research strongly correspond with some generally enunciated findings in an approach of quality in enterprises in Czech republic and they give them connection with complete approach of the marketing and with a style of a management too.
Návaznosti
IAA7167201, projekt VaVNázev: Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
Investor: Akademie věd ČR, Teoretické a metodologické aspekty institucionální podpory podnikání
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 03:30