C 2004

Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů

HAVEL, Jiří

Basic information

Original name

Vstupy cvičných učitelů do rozvíjejících se pedagogických dovedností studentů

Name (in English)

The Interventions of Cooperative Teachers to Development of Student`s Pedagogical Skills

Authors

HAVEL, Jiří (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

1. vyd. Banská Bystrica, Vedenie študenta na odbornej učitelskej praxi. Odborná učitelská prax v štúdiu učitelstva pre 1. stupeň základnej školy, p. 31-35, 5 pp. pedagogika, 2004

Publisher

PdF UMB

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/04:00011767

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

80-8055-899-X

Keywords in English

Cooperative teacher; Intervention;

Tags

Reviewed
Změněno: 27/5/2009 11:47, doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.

Abstract

V originále

Kapitola je věnována charakteristice vybraných intervencí, které fakultní cviční učitelé uplatňují při rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství primární školy.

In English

The absract contains the informations about interventions of faculty cooperative teachers in development of student`s profesional skills.

Links

GA406/98/1375, research and development project
Name: Nové přístupy k diagnostice pedagogických dovedností a intervenční zásahy do jejich struktury
Investor: Czech Science Foundation, The new approaches to the diagnostics of the pedagogical skills and guide-interference on their structure