POL, Milan, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ. What Has So Far Been Indicated by the Research of Democracy at Czech Schools? Education-line. Leeds: Brotherton Library, University of Leeds, 2004, -, -, s. 1-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název What Has So Far Been Indicated by the Research of Democracy at Czech Schools?
Název česky Co napovidá dosavadní výzkum českých škol o demokracii ve školách?
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant), Milada RABUŠICOVÁ (203 Česká republika) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika).
Vydání Education-line, Leeds, Brotherton Library, University of Leeds, 2004.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW University of Leeds
Kód RIV RIV/00216224:14210/04:00011875
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky Research; democracy; school; climate; teacher; environment
Štítky Climate, democracy, environment, research, school, teacher
Změnil Změnila: Mgr. Jitka Vidláková, Ph.D., učo 40185. Změněno: 16. 11. 2007 15:11.
Anotace
This contribution is the first partial outcome of a three-year project named Democracy at Czech Schools, supported by the Grant Agency of the Czech Republic. Basically, the project endeavours to tell to which extent the current Czech school can be regarded as a democratic institution.
Anotace česky
Příspěvek je prvním (dílčím) výstupem z tříletého výzkumného projektu s názvem Demokracie v českých školách, jenž je podporován Grantovou agenturou České republiky. Základním tématem tohoto projektu je otázka, do jaké míry je možno chápat současnou českou školu jako demokratickou instituci.
Návaznosti
GA406/04/0609, projekt VaVNázev: Demokracie v české škole
Investor: Grantová agentura ČR, Demokracie v české škole
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 14:24