2005
S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?
PORTEŠOVÁ, ŠárkaZákladní údaje
Originální název
S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?
Název česky
S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?
Název anglicky
What types of social and emotional problems of gifted could we face in councelling process?
Autoři
PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant)
Vydání
Zpravodaj Institutu pedagogicko-psychologického poradenství, Praha, Institut pedagogicko-psychologického por, 2005, 1214-7230
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14230/05:00012450
Organizační jednotka
Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky
gifted; social and emotional problems
Štítky
Změněno: 27. 6. 2008 10:25, doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
V originále
Cílem článku je prezentovat možné sociální a emocionální problémové okruhy nadaných dětí, se kterými by se mohl setkat poradenský psycholog ve své praxi.
Anglicky
The aim of presented article is to present typical soci-emotional problems of gifted children, which could come out during psychological councelling with gifted children.
Návaznosti
GP406/02/D143, projekt VaV |
| ||
MSM0021622406, záměr |
|