J 2005

S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?

PORTEŠOVÁ, Šárka

Základní údaje

Originální název

S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?

Název česky

S jakymi socialnimi a emocionálnimi problémy nadaných dětí se můžeme setkat v poradenské praxi?

Název anglicky

What types of social and emotional problems of gifted could we face in councelling process?

Autoři

PORTEŠOVÁ, Šárka (203 Česká republika, garant)

Vydání

Zpravodaj Institutu pedagogicko-psychologického poradenství, Praha, Institut pedagogicko-psychologického por, 2005, 1214-7230

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50100 5.1 Psychology and cognitive sciences

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14230/05:00012450

Organizační jednotka

Fakulta sociálních studií

Klíčová slova anglicky

gifted; social and emotional problems
Změněno: 27. 6. 2008 10:25, doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.

Anotace

V originále

Cílem článku je prezentovat možné sociální a emocionální problémové okruhy nadaných dětí, se kterými by se mohl setkat poradenský psycholog ve své praxi.

Anglicky

The aim of presented article is to present typical soci-emotional problems of gifted children, which could come out during psychological councelling with gifted children.

Návaznosti

GP406/02/D143, projekt VaV
Název: Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Sociabilita a emocionalita u intelektově nadaných dětí
MSM0021622406, záměr
Název: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti