2005
Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením
CÍDLOVÁ, Hana, Ivana BRŇOVJÁKOVÁ, Helena HLAVIČKOVÁ, Hana NOVÁČKOVÁ, Emilie MUSILOVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením
Název česky
Motivační úlohy pro výuku chemie s interdisciplinárním zaměřením
Název anglicky
Motivational Interdisciplinary Exercises for Chemical Education
Autoři
CÍDLOVÁ, Hana, Ivana BRŇOVJÁKOVÁ, Helena HLAVIČKOVÁ, Hana NOVÁČKOVÁ a Emilie MUSILOVÁ
Vydání
Brno, XXIII. mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu, 9 s. 2005
Nakladatel
Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-85960-92-3
Klíčová slova anglicky
Education; chemistry; motivation; interdisciplinarity
Štítky
Změněno: 11. 4. 2011 17:17, doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr.
V originále
Autorky příspěvku spolupracují na vytvoření sbírky zábavných motivačních úloh pro výuku chemie na základních a středních školách. V souvislosti se současnými trendy výuky je práce zaměřena (po publikování prvních dvou dílů sbírky, zpracovávajících čistě chemické problematiky) na integrované využití poznatků z více vyučovacích předmětů. Tento konferenční příspěvek uvádí vybrané ukázky motivačních úloh využívajících kromě chemie i dějepis a zeměpis.
Anglicky
The authors of this paper are preparing a collection of exercises that should help as a means of motivation at chemistry education (at both elementary and secondary schools). As a result of new trends of education, the work is focused (after publication of the first and the second part of the collection that both deal only with chemical problems) on combination of knowledge of more educational subjects. This paper gives examples of motivation exercises using not only chemistry, but also history and/or geography.