BRYCHOVÁ, Alice. Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia. In Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy". 1. vyd. Brno: Pedagogická fakulta MU v Brně, 2005, s. 50-56. ISBN 80-210-3697-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Posílení autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia
Název anglicky Autonomous Learning by means of Self-Evaluation based on Criteria of the European Language Portfolio
Autoři BRYCHOVÁ, Alice (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Inovativní tendence v kurikulu studijního oboru "Učitelství německého jazyka pro základní školy". od s. 50-56, 7 s. 2005.
Nakladatel Pedagogická fakulta MU v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00030996
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3697-4
Klíčová slova česky autoevaluace; výuka cizích jazyků; autonomie ve výuce; evropské jazykové portfolio
Klíčová slova anglicky self-evaluation; foreign language teaching; learner autonomy; language portfolio
Štítky foreign language teaching, language portfolio, learner autonomy, self-evaluation
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 17. 6. 2009 08:38.
Anotace
Příspěvek se zabývá tématem, jak posílit a podpořit autonomního učení pomocí sebehodnocení prostřednictvím kritérií Evropského jazykového portfolia. Tato kritéria jsou v českých podmínkách novým prvkem, stejně jako řízené sebehodnocení cizojazyčné kompetence. Pro budoucí učitele cizího jazyka se rozvoj schopnosti reflexe jeví jako jedna z důležitých komponent učitelské kompetence.
Anotace anglicky
The contribution deals with how to strengthen and promote autonomous learning through self-evaluation by the criteria of the European Language Portfolio. These criteria are in terms of Czech new element, as well as self-controlled foreign language competence. For future teachers to develop foreign language skills appear to be a reflection of the important components of teacher competence.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 18:22