D 2004

10 let kateder plně poskytujících také odbornou výuku: Slepá větev vývoje na PdF?

SLÁDEK, Petr

Základní údaje

Originální název

10 let kateder plně poskytujících také odbornou výuku: Slepá větev vývoje na PdF?

Název anglicky

10 years of the departments providing full training also in professional part of appropriate branches: Evolutionary dead end at the Faculty of Education?

Autoři

SLÁDEK, Petr (203 Česká republika, garant)

Vydání

2004. vyd. Brno, Oborové didaktiky v pregraduálním učitelském studiu, s. 40-40, 2004

Nakladatel

Masarykova univerzita v Brně

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/04:00021370

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3474-2

Klíčová slova anglicky

education; didactics

Štítky

Změněno: 15. 9. 2005 12:12, doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá desetiletou existencí kateder plně poskytujících na Pedagogické fakultě MU v Brně přípravu budoucích učitelů, tzn. nejen didaktickou, ale i odbornou část studia. Jsou diskutovány výhody a nevýhody takovéto koncepce.

Anglicky

This paper presents the past 10 years of the newly built departments providing teacher training not only in the didactic part but also in the professional part of appropriate branches at faculty of education, Masaryk university Brno. We discuss the advantages and the disadvantages of such conception.

Návaznosti

MSM 144100001, záměr
Název: Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Učitelé a zdraví (Psychologický přístup)