2005
Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání
JANÍK, TomášZákladní údaje
Originální název
Znalost jako klíčová kategorie učitelského vzdělávání
Název anglicky
Knowledge in teacher education
Autoři
JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant)
Vydání
Brno, 171 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, 2005
Nakladatel
Paido
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Odborná kniha
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012647
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7315-080-8
Klíčová slova anglicky
knowledge; teacher education; educational research
Změněno: 30. 3. 2009 07:37, prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed.
V originále
Monografie zaměuřje pozornost na učitele a jeho pedagogické znalosti, které jsou chápány jako jeden z pilřů, jež zakládájí profesní kompetenci učitele. Kniha je rozčleněna do osmi kapitol: učitelské vzdělvání a kompetence učitele, pedagogické znalosti učitele, znalost a další pedeutologické kategorie, pedagogická znalost jako výzkumné téma, diagnostikování pedagogických znalostí, výzkum pedagogických znalostí student, cesty rozvíjení pedagogických znalostí, poznatková báze učitelství.
Anglicky
This book attempts at an analysis of a issue knowledge in teacher education. The authors intention was to enrich todays approach to teacher education using the perspective of teachers pedagogical knowledge. There are eight chapters in the book: teacher education and teachers competences, teachers pedagogical knowledg, knowledge and other categories, pedagogical knowledge as a research topic, from pedagogical knowledge diagnostics to the their research, the content of pedagogical knowledge of primary school teacher students, developing teacher students pedagogical knowledge, knowledge base for teaching.
Návaznosti
GA406/02/1247, projekt VaV |
|