DOLEŽALOVÁ, Klára. Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations. In Nové trendy v podnikovom manažmente. 1. vyd. Košické Hámre: Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice, 2005, s. 40-46. ISBN 80-969181-3-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Název česky Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
Název anglicky Managerial tools for evaluating activities of Public Relations
Autoři DOLEŽALOVÁ, Klára.
Vydání 1. vyd. Košické Hámre, Nové trendy v podnikovom manažmente, od s. 40-46, 7 s. 2005.
Nakladatel Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice
Další údaje
Typ výsledku Stať ve sborníku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-969181-3-3
Klíčová slova anglicky Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation
Štítky evaluation, Macro model of evaluation, public relations
Změnil Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:54.
Anotace
Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.
Anotace česky
Cílem příspěvku je poskytnout ucelený náhled na problematiku vyhodnocování aktivit Public Relations, jež je považováno za nejslabší místo PR, které brání jeho většímu rozvoji. V příspěvku jsou uvedeny rozličné výsledky výzkumů odhalujících příčiny (ne)vyhodnocování. Taktéž jsou zde diskutovány jednotlivé metody vyhodnocování a uváděny rozličné názory teoretiků na ně.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 08:48