D 2005

Public Relations

DOLEŽALOVÁ, Klára

Základní údaje

Originální název

Public Relations

Název česky

Public Relations

Název anglicky

Public Relations

Autoři

DOLEŽALOVÁ, Klára

Vydání

Ostrava, MEKON 2005 - Sborník příspěvků ze VII. ročníku mezinárodní konference, s. 63-66, 2005

Nakladatel

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Další údaje

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-248-0846-3

Klíčová slova anglicky

Public Relations; stakeholders; marketing; Grunigs models
Změněno: 9. 1. 2006 16:52, Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek se zabývá relativně novou vědní disciplínou Public Relations a poukazuje na problémy, se kterými se lze na tomto poli setkat - různorodost definic, nesprávný překlad Public Relations z anglického jazyka, nejednotný názor na podřízenost Public Relations a zařazení do organizační struktury. Většina z těchto problémů pramení z teoretické nerozvinutosti jak v ČR tak také v zahraničí.