SOJKA, Petr. Extrémní výuka: projekt DVD 10@FI. In Sborník konference Informatika XVI. 1. vyd. Brno: Konvoj, 2005, s. 175-180. ISBN 80-7302-083-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Extrémní výuka: projekt DVD 10@FI
Název anglicky Extreme teaching: procet of DVD 10@FI
Autoři SOJKA, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Sborník konference Informatika XVI, od s. 175-180, 6 s. 2005.
Nakladatel Konvoj
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14330/05:00013415
Organizační jednotka Fakulta informatiky
ISBN 80-7302-083-1
Klíčová slova anglicky Natural Language Processing; e-learning; extreme teaching; 10@FI; electronic publication
Štítky 10@fi, e-learning, electronic publication, extreme teaching, natural language processing
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D., učo 2378. Změněno: 13. 2. 2007 23:05.
Anotace
Extrémní programování (extreme programming) si nachází stále větší oblibu mezi programovacími metodologiemi. Článek popisuje experiment, kdy základní principy tohoto přístupu byly použity při výuce studentů informatiky (extreme teaching), jejímž praktickým výstupem byl konkrétní finální produkt~-- DVD 10@FI obsahující 12000 souborů, z~toho 4000 (X)HTML stránek, 3500 obrázků a 36 video souborů.
Anotace anglicky
Extreme programming is becoming popular amongst programming methodologies. This paper describes experiment, where principles of extreme approach were used in the teaching of Computer Science (we call it extreme teaching): students developed final product -- DVD 10@FI for 10th anniversary of Faculty of Informatics, Masaryk University. They complied 12000 files, from which 4000 were (X)HTML pages, 3500 figures and 36 movies of more than two hours.
Návaznosti
1ET100300419, projekt VaVNázev: Inteligentní modely, algoritmy, metody a nástroje pro vytváření sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, Inteligentní modely, algoritmy, metody a nástroje pro vytváření sémantického webu
1ET208050401, projekt VaVNázev: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu
VytisknoutZobrazeno: 27. 4. 2024 03:06