KLAPALOVÁ, Alena. Hodnota a hodnota pro zákazníka. In Zborník príspevkov k medzinárodnému kolokviu k terminológii obchodu. první. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005, s. 63-131.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hodnota a hodnota pro zákazníka
Název česky Hodnota a hodnota pro zákazníka
Název anglicky Value and value for customer
Autoři KLAPALOVÁ, Alena.
Vydání první. Bratislava, Zborník príspevkov k medzinárodnému kolokviu k terminológii obchodu, s. 63-131, 2005.
Nakladatel Ekonomická univerzita v Bratislave
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50600 5.6 Political science
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky value value for customer different concepts of value
Změnil Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 8. 6. 2009 14:53.
Anotace
Příspěvek se věnuje problematice pojmu hodnota a pojmu hodnota pro zákazníka a představuje některé stěžhéjní odlišné pohledy na tento pojem.
Anotace česky
Příspěvek se věnuje problematice pojmu hodnota a pojmu hodnota pro zákazníka a představuje některé stěžéjní odlišné pohledy na tento pojem.
Anotace anglicky
Paper concerns the problems of the concept "value" and "value for customer" and introduces some basic differnet views on this concept.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 08:05