2005
K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů
HOFMANN, Eduard a Boris RYCHNOVSKÝZákladní údaje
Originální název
K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů
Název anglicky
The school reform ant science departments
Autoři
HOFMANN, Eduard (203 Česká republika, garant) a Boris RYCHNOVSKÝ (203 Česká republika)
Vydání
Brno, Orientace české základní školy, od s. 294-298, 5 s. 2005
Nakladatel
MU v Brně, Centrum pedagogického výzkumu PdF MU
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/05:00012806
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-210-3870-5
Klíčová slova anglicky
school reform; science subjects; field teaching; key competencies; exprience pedagogy; cooperation of different fields; shared project; science didactics
Štítky
Změněno: 13. 12. 2007 15:24, doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.
V originále
Na katedrách přírodovědných předmětů PdF MU se osvědčila tzv. integrovaná terénní výuka. Jedná se o komplexní výukovou formu s progresivními vyučovacími metodami a různými organizačními formami výuky. Slouží nejen pro studenty fakulty, ale i žáky základních a středních škol.
Anglicky
Science departments of the MU Faculty of Education organise "integrated field teaching", which has been found effective. It is a complex educational design which includes progressive teaching methods and different teaching designs. The focus lies in field teaching outside school. This professional facility (in Jedovnice) hosts not only students of the Fac. of Educ. but also pupils and students of basic and secondary schools. This design is effective also because of cooperation between the Faculty's departments and because of international programmes that involve students of the Faculty.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaV |
|