HOFMANN, Eduard a Boris RYCHNOVSKÝ. K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů. In Orientace české základní školy. Brno: MU v Brně, Centrum pedagogického výzkumu PdF MU. s. 294-298. ISBN 80-210-3870-5. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů
Název anglicky The school reform ant science departments
Autoři HOFMANN, Eduard (203 Česká republika, garant) a Boris RYCHNOVSKÝ (203 Česká republika).
Vydání Brno, Orientace české základní školy, od s. 294-298, 5 s. 2005.
Nakladatel MU v Brně, Centrum pedagogického výzkumu PdF MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/05:00012806
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-210-3870-5
Klíčová slova anglicky school reform; science subjects; field teaching; key competencies; exprience pedagogy; cooperation of different fields; shared project; science didactics
Štítky cooperation of different fields, exprience pedagogy, field teaching, key competencies, school reform, science didactics, science subjects, shared project
Změnil Změnil: doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc., učo 267. Změněno: 13. 12. 2007 15:24.
Anotace
Na katedrách přírodovědných předmětů PdF MU se osvědčila tzv. integrovaná terénní výuka. Jedná se o komplexní výukovou formu s progresivními vyučovacími metodami a různými organizačními formami výuky. Slouží nejen pro studenty fakulty, ale i žáky základních a středních škol.
Anotace anglicky
Science departments of the MU Faculty of Education organise "integrated field teaching", which has been found effective. It is a complex educational design which includes progressive teaching methods and different teaching designs. The focus lies in field teaching outside school. This professional facility (in Jedovnice) hosts not only students of the Fac. of Educ. but also pupils and students of basic and secondary schools. This design is effective also because of cooperation between the Faculty's departments and because of international programmes that involve students of the Faculty.
Návaznosti
GA406/05/0246, projekt VaVNázev: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Obsahová dimenze kurikula základní školy
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 06:15