D 2005

K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů

HOFMANN, Eduard a Boris RYCHNOVSKÝ

Základní údaje

Originální název

K současné školské reformě z hlediska přírodovědných předmětů

Název anglicky

The school reform ant science departments

Autoři

HOFMANN, Eduard (203 Česká republika, garant) a Boris RYCHNOVSKÝ (203 Česká republika)

Vydání

Brno, Orientace české základní školy, od s. 294-298, 5 s. 2005

Nakladatel

MU v Brně, Centrum pedagogického výzkumu PdF MU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/05:00012806

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-210-3870-5

Klíčová slova anglicky

school reform; science subjects; field teaching; key competencies; exprience pedagogy; cooperation of different fields; shared project; science didactics
Změněno: 13. 12. 2007 15:24, doc. RNDr. Boris Rychnovský, CSc.

Anotace

V originále

Na katedrách přírodovědných předmětů PdF MU se osvědčila tzv. integrovaná terénní výuka. Jedná se o komplexní výukovou formu s progresivními vyučovacími metodami a různými organizačními formami výuky. Slouží nejen pro studenty fakulty, ale i žáky základních a středních škol.

Anglicky

Science departments of the MU Faculty of Education organise "integrated field teaching", which has been found effective. It is a complex educational design which includes progressive teaching methods and different teaching designs. The focus lies in field teaching outside school. This professional facility (in Jedovnice) hosts not only students of the Fac. of Educ. but also pupils and students of basic and secondary schools. This design is effective also because of cooperation between the Faculty's departments and because of international programmes that involve students of the Faculty.

Návaznosti

GA406/05/0246, projekt VaV
Název: Obsahová dimenze kurikula základní školy
Investor: Grantová agentura ČR, Obsahová dimenze kurikula základní školy