POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK. Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu? Pedagogika. Praha: PdF UK, 2004, roč. 54, č. 1, s. 67-75, 7 s. ISSN 0031-3815.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Elektronické dotazování jako účinná technika v současném pedagogickém výzkumu?
Název anglicky The electronical questioning in educational research
Autoři POL, Milan (203 Česká republika, garant), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika), Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika) a Jiří ZOUNEK (203 Česká republika).
Vydání Pedagogika, Praha, PdF UK, 2004, 0031-3815.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/04:00019954
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky education; research; questionaire; e-mail
Štítky e-mail, Education, questionaire, research
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 18. 6. 2008 23:08.
Anotace
V našem příspěvku se věnujeme elektronickému, především emailovému dotazování v pedagogickém výzkumu v dnešním českém prostředí. Elektronické dotazování chápeme jako techniku sběru dat využívající pro komunikaci mezi výzkumníkem a respondentem webové stránky nebo email. Dotazování prostřednictvím elektronických médií je tématem poměrně novým, které se dosud v odborné literatuře netěší přílišné pozornosti ani v textech zaměřených na metodologické otázky pedagogického výzkumu
Anotace anglicky
This contribution is based on the writers own research of the culture of Czech schools, currently carried out using a set of quantitative and qualitative methods.
Návaznosti
GA406/01/1078, projekt VaVNázev: Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
Investor: Grantová agentura ČR, Kultura české školy a strategie jejího rozvoje
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 07:25