2004
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
KRÁTKÁ, VeronikaZákladní údaje
Originální název
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Název česky
Používání čtenářských strategií jako faktor optimalizace rozvoje čtenářské gramotnosti
Název anglicky
Using reading strategies as a factor of reading literacy development
Autoři
KRÁTKÁ, Veronika (203 Česká republika, garant)
Vydání
Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů, od s. 66-71, 4 s. 2004
Nakladatel
Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/04:00031471
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-7220-201-4
Klíčová slova anglicky
literacy; functional literacy; reading literacy; reading strategies
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 18. 6. 2009 13:04, Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D.
V originále
V mezinárodních výzkumech čtenářské gramotnosti dosáhli čeští žáci pouze průměrných výsledků. Existuje celá řada faktorů, které se podílejí na utváření gramotnosti. Jedním z těchto faktorů jsou čtenářské strategie a jejich využívání.
Anglicky
Czech pupils achieved only average scores in international researches on reading literacy. There are a number of factors influencing the development of literacy. One of the factors are reading strategies and their use.