JANČÍKOVÁ, Alexandra. Zmatení pojmů: Podniková, firemní nebo organizační kultura? Human Resources Management. Praha: ECONOMIA, a. s., 2006, roč. 2006, č. 2, s. 14-14. ISSN 1213-7693.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zmatení pojmů: Podniková, firemní nebo organizační kultura?
Název česky Zmatení pojmů: Podniková, firemní nebo organizační kultura?
Název anglicky Vagueness of Terms: Corporate, Company or Organizational Culture?
Autoři JANČÍKOVÁ, Alexandra.
Vydání Human Resources Management, Praha, ECONOMIA, a. s. 2006, 1213-7693.
Další údaje
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky organizational culture; company culture; corporate culture
Štítky company culture, corporate culture, organizational culture
Změnil Změnila: Ing. Alexandra Jančíková, učo 165778. Změněno: 7. 4. 2006 16:09.
Anotace
Příspěvek na základě studia zahraniční a domácí literatury prezentuje rozdíly v chápání pojmů organizační, firemní a podniková kultura.
Anotace česky
Příspěvek na základě studia zahraniční a domácí literatury prezentuje rozdíly v chápání pojmů organizační, firemní a podniková kultura.
Anotace anglicky
The contribution presents the differences in perception of the following terms: organizational culture, company culture and corporate culture.
VytisknoutZobrazeno: 21. 9. 2024 21:45