D 2005

Místo školy ve vzdělávací politice v oblasti vzdělávání dospělých v ČR

POL, Milan, Lenka HLOUŠKOVÁ a Petr NOVOTNÝ

Základní údaje

Originální název

Místo školy ve vzdělávací politice v oblasti vzdělávání dospělých v ČR

Název anglicky

The position of the school within the policy of adult education in the Czech Republic

Autoři

POL, Milan (203 Česká republika), Lenka HLOUŠKOVÁ (203 Česká republika) a Petr NOVOTNÝ (203 Česká republika, garant)

Vydání

Prešov, Škola očami dnešného sveta (sborník z konference), od s. 351-355, 5 s. 2005

Nakladatel

Metodicko-pedagogické centrum v Prešove

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14210/05:00013554

Organizační jednotka

Filozofická fakulta

ISBN

80-8045-398-5

Klíčová slova anglicky

school;policy;adult education
Změněno: 12. 4. 2006 17:01, doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek je dílčím výstupem výzkumného projektu Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje. Provedená analýza dokumentů je vedena otázkou: jaké místo zaujímá škola v politice v oblasti vzdělávání dospělých v ČR?

Anglicky

The paper is an particular product of work on the project "Education in Different Stages of the Life Cycle: priorities, opportunities and possibilities for development" (Ministry of Labour and Social Affairs of the Czech Republic, research program Modern Society and its Transformations). The analysis is lead by the question What role are czech schools expected to figure within the field of adult education in the Czech Republic?

Návaznosti

1J017/04-DP2, projekt VaV
Název: Vzdělávání dospělých v různých fázích životního cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje
Investor: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Vzdělávání dospělých v různých fázích životních cyklu: priority, příležitosti a možnosti rozvoje