LUKÁŠOVÁ, Růžena a David ŠPAČEK. Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy. In Management územní samosprávy. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 85 - 93, 14 s. ISBN 80-210-3957-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy
Název česky Měření spokojenosti klientů jako součást řízení kvality v organizaci veřejné správy
Název anglicky Measurement of customer satisfaction as an integral part of quality management in an public sector organization
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant) a David ŠPAČEK (203 Česká republika).
Vydání Brno, Management územní samosprávy, od s. 85 - 93, 14 s. 2006.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-210-3957-4
Klíčová slova anglicky customer satisfaction; customer satisfaction measurement; public organization
Štítky customer satisfaction, customer satisfaction measurement, public organization
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 24. 6. 2008 23:03.
Anotace
xxxx
Anotace anglicky
xxxx
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 01:53