NAVRÁTIL, Vladislav. Přednáška "Fyzikální základy vědy o materiálu" a její problematika. In International Colloquium on the Acquisition Process Management. I. Brno: University of Defence, Faculty of Economic and Management, 2006, s. 36-44. ISBN 80-7231-139-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Přednáška "Fyzikální základy vědy o materiálu" a její problematika
Název česky Přednáška "Fyzikální základy vědy o materiálu" a její problematika
Název anglicky The Lecture "Physical Foundations of Material Science" and its Problems
Autoři NAVRÁTIL, Vladislav (203 Česká republika, garant).
Vydání I. Brno, International Colloquium on the Acquisition Process Management, od s. 36-44, 9 s. 2006.
Nakladatel University of Defence, Faculty of Economic and Management
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10302 Condensed matter physics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00031560
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7231-139-5
Klíčová slova anglicky Physics; material science; traditional materials; polymers; ceramics; metals; perspective materials
Štítky ceramics, Material science, metals, perspective materials, physics, polymers, traditional materials
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. RNDr. Vladislav Navrátil, CSc., učo 129. Změněno: 23. 11. 2007 14:55.
Anotace
Výuka základů vědy o materiálu pro netechnické a nefyzikální obory na Pedagogické fakultě Masarykovy Univerzity má svá úskalí. Ta spočívají v malých, nebo dokonce žádných fyzikálních znalostech studentů některých kombinací. V příspěvku je uvedena jedna z možností, jak takovou výuku provádět. Jsou zde rovněž uvedeny jako vzor i dvě z vyučovaných kapitol.Získané výsledky byly formou testů srovnávány s výsledky dřívějšími a staly se součástí didaktického výzkumu katedry fyziky.
Anotace anglicky
Lecturing of material science for students without previous physical knowledge can be sometimes problematic. In our contribution there is presented one of possibilities how to do it, together with two chapters as an example. The results were compared with prevoius ones and are the part of research in didactics of physics.
VytisknoutZobrazeno: 5. 5. 2024 04:31