VACEK, Patrik a Jana KRÁTKÁ. Zlovolné obrazy: film a audiovizuální kultura z pohledu vysokoškolských studentů. In Sborník z konference ČAPV Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu, 5.-7. 9. 2006 (CD-ROM) Plzeň. 1. vyd. Plzeň: ČAPV, Kped FPE ZČU. s. 34-34, 2 s. ISBN 80-7043-483-X. 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Zlovolné obrazy: film a audiovizuální kultura z pohledu vysokoškolských studentů
Název česky Zlovolné obrazy: film a audiovizuální kultura z pohledu vysokoškolských studentů
Název anglicky Malevolent Pictures: Film and Audio-Visual Culture From Colllege Students Point of View
Autoři VACEK, Patrik a Jana KRÁTKÁ.
Vydání 1. vyd. Plzeň, Sborník z konference ČAPV Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu, 5.-7. 9. 2006 (CD-ROM) Plzeň, od s. 34-34, 2 s. 2006.
Nakladatel ČAPV, Kped FPE ZČU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7043-483-X
Klíčová slova anglicky moving images; film; audio-visual culture; education; teachers; students
Štítky audio-visual culture, Education, film, moving images, students, teachers
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 13. 9. 2010 08:34.
Anotace
Přítomný příspěvek vychází ze zkušeností autorů získaných v průběhu realizace seminářů filmové a audiovizuální edukace na PedF MU v Brně. Během interaktivně koncipované výuky byla komentována recepční schémata a stereotypy ve studentském uvažování o filmu (uměleckém, žánrovém, non-narativním), filmové kritice a počítačových hrách. Přednostní pozornost byla věnována mezioborovým vztahům filmu a tradičních esteticko-výchovných disciplín. Zdrojem primárních dat bylo dotazníkové šetření mezi studenty.
Anotace anglicky
This paper sums up the experience the authors acquired in their courses of film and audio-visual education at the Faculty of Education in Masaryk University (Brno). Based on the interactive modes of teaching, the course's tutors and participants together evaluated a number of cliché-based modes of thinking expressed in their opinions of cinema (film art, film genres, non-fiction cinema) as well as film criticism and computer and/or videogames. The authors foucused their attention primarily at the interdisciplinary relationships among institution of cinema and well-established aesthetic education disciples. A short student's questionnaire is also included and commented.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 14:59