KRÁTKÁ, Jana. Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumných problémech studentů doktorských studijních programů. Sborník z konference. 1. vyd. Olomouc: PdF UP. s. 92-97. ISBN 80-7220-280-4. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků
Název česky Význam funkce třídního učitele z pohledu žáků
Název anglicky THE FORM TEACHERS SIGNIFICATION FROM HIS PUPILS POINT OF VIEW
Autoři KRÁTKÁ, Jana.
Vydání 1. vyd. Olomouc, Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumných problémech studentů doktorských studijních programů. Sborník z konference, od s. 92-97, 6 s. 2007.
Nakladatel PdF UP
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7220-280-4
Klíčová slova anglicky form teacher; importance of form teacher; research group; elaboration and data analysis
Štítky elaboration and data analysis, form teacher, importance of form teacher, research group
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 7. 1. 2008 11:37.
Anotace
Příspěvek vymezuje témata a cíle disertační práce „Činnosti třídního učitele v současných podmínkách českého školství (se zvláštním zřetelem k podpoře zdraví žáků)“ a ve druhém plánu analyzuje jedno z dílčích témat – význam funkce třídního učitele z pohledu jeho žáků.
Anotace anglicky
This paper defines the themes and goals of doctoral thesis „The form teachers activites in recent conditions of the Czech educational system with a respect to pupils health support“ and in the other scope it analyzes one of the partial outputs: The form teachers signification from his pupils point of view.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 04:16