LUKÁŠOVÁ, Růžena, Emilie FRANKOVÁ a Alois SURYNEK. Organizational culture of Czech manufacturing companies: an empirical typology. Journal for East European Management Studies. 2006, roč. 11, č. 4, s. 349 - 371. ISSN 0949-6181.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Organizational culture of Czech manufacturing companies: an empirical typology
Název česky Organizační kultura českých výrobních firem: empirická typologie
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant), Emilie FRANKOVÁ (203 Česká republika) a Alois SURYNEK (203 Česká republika).
Vydání Journal for East European Management Studies, 2006, 0949-6181.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/06:00015995
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova anglicky Organizational culture empirical typology Czech manufacturing companies
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 9. 1. 2007 15:35.
Anotace
The contribution presents the results of research into organizational culture of Czech manufacturing companies. The study was carried out on a sample of respondents from top, medium and low management from 74 companies. The analysis of organizational culture was performed on the levels of values, norms and selected aspects of perceiving and behaving which are shared in the organization. The data obtained through questionnaires were processed by means of factor and cluster analyses. The research has resulted in an empirical typology presenting the typical contents of organizational culture of Czech manufacturing companies.
Anotace česky
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumu organizační kultury českých výrobních firem. Výzkum byl proveden na vzorku 74 firem, respondenty byli příslušníci vrcholového, středního a nižšího managementu firem. Analýza organizační kultury byla provedena na úrovni hodnot, norem a vybraných aspektů vnímání a chování, sdílených v organizaci. Data získaná příslušnými dotazníky byla zpracována formou faktorové a shlukové analýzy. Konečným výsledkem výzkumu je empirická typologie, prezentující typické obsahy organizační kultury českých výrobních firem.
Návaznosti
GA402/02/0114, projekt VaVNázev: Organizační kultura českých firem
Investor: Grantová agentura ČR, Organizační kultura českých firem
VytisknoutZobrazeno: 22. 7. 2024 14:48