TRNKOVÁ, Kateřina. Žák na málotřídní škole: témata zahraničního výzkumu. In Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvku 14. konference ČAPV. (CD rom). 2006.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Žák na málotřídní škole: témata zahraničního výzkumu
Název anglicky The Pupil at the Small school with composite classes: issues of foreign research
Autoři TRNKOVÁ, Kateřina (203 Česká republika, garant).
Vydání Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvku 14. konference ČAPV. (CD rom), 2006.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/06:00017667
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova anglicky pupils at small schools with composite classes; pupils learning experience and achievement; social learning; transition
Štítky social learning, transition
Změnil Změnila: Mgr. Kateřina Trnková, Ph.D., učo 8942. Změněno: 14. 4. 2010 22:45.
Anotace
Příspěvek přibližuje vybraná témata zahraničního výzkumu zaměřeného na žáky málotřídních škol. Diskutuje o učení žáků málotřídek a jeho výsledcích, o sociálním učení žáků málotřídek a jeho rysech a o o problematice přechodu z primární málotřídní školy na oblastní nižší sekundární školu.
Anotace anglicky
Paper outlines social and learning experiences of the pupils of Small schools with composite classes through reseaech reflections.
VytisknoutZobrazeno: 8. 5. 2024 02:23