VYBÍRAL, Zbyněk a David SKORUNKA. Positive aspects of disinhibited process in online training group. International Journal of Psychotherapy, 2006, roč. 10, č. 2, s. 61-68. ISSN 1356-9082.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Positive aspects of disinhibited process in online training group
Název česky Pozitivní aspekty disinhibičního procesu v tréninkové skupině on-line
Autoři VYBÍRAL, Zbyněk (203 Česká republika, garant) a David SKORUNKA (203 Česká republika).
Vydání International Journal of Psychotherapy, 2006, 1356-9082.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/06:00017726
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky disinhibition; group; e-learning
Štítky disinhibition, e-learning, group
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Zbyněk Vybíral, Ph.D., učo 56065. Změněno: 16. 1. 2007 08:57.
Anotace
Reflecting upon tutorial during psychotherapy course based on e-learning possibilities (SEPTIMUS Project) the article outlines some positive advantages that authors perceived during their participation in such training. The majority of students enrolled in psychotherapy online course apparently took advantage of it. They made the best of opportunities that stemmed from both the Internet and related e-learning tools. Authors emphasise those prominent advantages that they as tutors as well as their students found most beneficial. The authors are also aware of some drawbacks as training based on e-learning methods undoubtedly opens up not only possibilities but also questionable issues.
Anotace česky
Článek shrnuje zkušenosti z e-learningového kurzu se studenty psychoterapie v rámci mezinárodního projektu. V online skupině se vytváří relativně snadno disinhibovaná atmosféra, která může mít také pozitivní vliv na zapojení se studentů do diskusí a/nebo na to, jak se ve skupině cítí, jak posléze hodnotí profit z takového kurzu apod. Autoři zmiňují i některé pochybnosti.
Návaznosti
MSM0021622406, záměrNázev: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Výzkumné záměry
VytisknoutZobrazeno: 11. 12. 2019 14:55