D 2006

Zjišťování výsledků přípravy studentů na projektovou výuku na PdF OU a PdF MU Brno za účelem zvyšování kvality jejich celkové profesní přípravy v rámci oboru učitelství 1. stupně

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Základní údaje

Originální název

Zjišťování výsledků přípravy studentů na projektovou výuku na PdF OU a PdF MU Brno za účelem zvyšování kvality jejich celkové profesní přípravy v rámci oboru učitelství 1. stupně

Název anglicky

The results of the inquiry into the students preparation for the project method of education at PdF OU and PdF MU Brno, with the aim of improving the quality of their total preparation for their future profession as teachers at primary schools.

Autoři

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant)

Vydání

Ostrava, Pedagogická evaluace, od s. 1-9, 9 s. 2006

Nakladatel

PdF OU

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/06:00016229

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-7368-272-9

Klíčová slova anglicky

project teaching; the evaluation the students competencies

Štítky

Změněno: 29. 3. 2010 16:34, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Anotace

V originále

Příspěvek popisuje evaluaci profesní přípravy studentů na projektovou výuku na pedagogických fakultách v Brně a Ostravě. Srovnává získané údaje z evaluace a nastiňuje možnosti přípravy studentů v oblasti projektového vyučování.

Anglicky

The contribution describes the results of the inquiry into the students preparation for the project method of education. Compare the results from the Faculty of Education of Masaryk University and Faculty of Education of Ostrava University. It describes the possibilities in the area pregradual preparation of future teachers of primary school.

Návaznosti

GA406/02/1247, projekt VaV
Název: Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení
Investor: Grantová agentura ČR, Implicitní pedagogické znalosti a možnosti autoregulace procesu jejich rozvíjení