TOMÁŠKOVÁ, Eva. Prvky ovlivňující tržní orientaci. Zvolen: EDUCA - MaO a Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva, 2006, 5 s. ISBN 80-8093-009-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Prvky ovlivňující tržní orientaci
Název česky Prvky ovlivňující tržní orientaci
Název anglicky Items influenced market orientation
Autoři TOMÁŠKOVÁ, Eva.
Vydání Zvolen, 5 s. 2006.
Nakladatel EDUCA - MaO a Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Právnická fakulta
ISBN 80-8093-009-0
Změnil Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 10. 1. 2007 17:09.
Anotace anglicky
This article deals with items which influencing the market orientation. Market orientation has impact on business performance. These items are resolved into three parts – external environment, business environment and internal environment. This article focuses in business and internal environment in detail. Business environment contains these items: final customer, distributor, competition and supply. Internal environment contains these items: TOP managers, organizational structure and culture, business strategy and employees.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 17:35