TOMÁŠKOVÁ, Eva. Prvky ovlivňující tržní orientaci. Zvolen: EDUCA - MaO a Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva, 2006, 5 s. ISBN 80-8093-009-0. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
|
Základní údaje | |
---|---|
Originální název | Prvky ovlivňující tržní orientaci |
Název česky | Prvky ovlivňující tržní orientaci |
Název anglicky | Items influenced market orientation |
Autoři | TOMÁŠKOVÁ, Eva. |
Vydání | Zvolen, 5 s. 2006. |
Nakladatel | EDUCA - MaO a Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva |
Další údaje | |
---|---|
Originální jazyk | čeština |
Typ výsledku | Stať ve sborníku |
Obor | 50200 5.2 Economics and Business |
Stát vydavatele | Česká republika |
Utajení | není předmětem státního či obchodního tajemství |
Organizační jednotka | Právnická fakulta |
ISBN | 80-8093-009-0 |
Změnil | Změnila: doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D., učo 163293. Změněno: 10. 1. 2007 17:09. |
Anotace anglicky |
---|
This article deals with items which influencing the market orientation. Market orientation has impact on business performance. These items are resolved into three parts – external environment, business environment and internal environment. This article focuses in business and internal environment in detail. Business environment contains these items: final customer, distributor, competition and supply. Internal environment contains these items: TOP managers, organizational structure and culture, business strategy and employees. |
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 22:26