ČECH, Tomáš a Tomáš DVOŘÁČEK. Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole. In Wiegerová, A. (ed.) Fórum o premenách školy v 21. storočí. Bratislava: Pedagogická fakulta UK. s. 336-343. ISBN 978-80-969146-7-8. 2007.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole
Název česky Dítě ze sociálně znevýhodněného prostředí a možnosti odborné pomoci ve škole
Název anglicky Child from socially disadvantaged environments and school helping provide special needs assistance
Autoři ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant) a Tomáš DVOŘÁČEK (203 Česká republika).
Vydání Bratislava, Wiegerová, A. (ed.) Fórum o premenách školy v 21. storočí, od s. 336-343, 8 s. 2007.
Nakladatel Pedagogická fakulta UK
Další údaje
Originální jazyk slovenština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00021858
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-969146-7-8
Klíčová slova anglicky socially disadvantaged child; social disadvantage; school; social school environment; special needs assitance; social educationalist
Štítky school, social disadvantage, social educationalist, social school environment, socially disadvantaged child, special needs assitance
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Tomáš Dvořáček, DiS., učo 55537. Změněno: 16. 10. 2007 12:36.
Anotace
Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.
Anotace česky
Příspěvek se zabývá aktuálními otázkami odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.
Anotace anglicky
The article deals with actual problems of helping schools provide special needs assistance to children from socially disadvantaged environments. It contains information about a variety of social disadvantages and outlines employing social educationalist techniques as a solution to such problems in primary schools.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 23. 4. 2024 08:18