ČECH, Tomáš, Lenka ČERSTVÁ a Tomáš DVOŘÁČEK. Sociálně znevýhodněné dítě ve škole – možnosti odborné pomoci a výchovné intervence. In Vaculík, J.; Němec, J. (ed.) Problematika sociálních skupin ve výuce společenskovědních předmětů. Brno: MSD, 2006, s. 32-37. ISBN 80-86633-74-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sociálně znevýhodněné dítě ve škole – možnosti odborné pomoci a výchovné intervence
Název česky Sociálně znevýhodněné dítě ve škole – možnosti odborné pomoci a výchovné intervence
Název anglicky Socially disadvantaged child in school - possibilities of helping provide special needs assistance
Autoři ČECH, Tomáš (203 Česká republika, garant), Lenka ČERSTVÁ (203 Česká republika) a Tomáš DVOŘÁČEK (203 Česká republika).
Vydání Brno, Vaculík, J.; Němec, J. (ed.) Problematika sociálních skupin ve výuce společenskovědních předmětů, od s. 32-37, 6 s. 2006.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00018358
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-86633-74-8
Klíčová slova anglicky school; social disadvantage; socially disadvantaged child; social school environment; special needs assitance; social educationalist
Štítky school, social disadvantage, social educationalist, social school environment, socially disadvantaged child, special needs assitance
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 16. 4. 2007 14:23.
Anotace
Článek řeší aktuální otázky možné odborné pomoci školy dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí. Vymezuje možné podoby sociálního handicapu a nastiňuje komplexní řešení prostřednictvím uplatnění sociálního pedagoga v základních školách.
Anotace anglicky
The text deals with actual problems of helping schools provide special needs assistance to children from socially disadvantaged environments. It contains information about a variety of social disadvantages and outlines employing social educationalist techniques as a solution to such problems in primary schools
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 20:37