PLCH, Roman a Silvie KURÁŇOVÁ. Elektronické matematické testy v IS MU. In Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO2007. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 9-14. ISBN 978-80-210-4296-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Elektronické matematické testy v IS MU
Název anglicky E-math tests in IS MU
Autoři PLCH, Roman (203 Česká republika, garant) a Silvie KURÁŇOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vydání. Brno, Sborník 4. ročníku konference o elektronické podpoře výuky SCO2007, od s. 9-14, 6 s. 2007.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 10101 Pure mathematics
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14310/07:00032064
Organizační jednotka Přírodovědecká fakulta
ISBN 978-80-210-4296-4
Klíčová slova anglicky mathematics; electronic tests
Štítky electronic tests, mathematics
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Roman Plch, Ph.D., učo 736. Změněno: 6. 6. 2008 12:32.
Anotace
V podzimním semestru r. 2006 v rámci předmětu M3501 Matematická analýza 3 byly v informačním systému Masarykovy univerzity vytvořeny elektronické matematické testy (za podpory rozvojového projektu MU "E-learning v matematice"). Jejich hlavním cílem bylo podpořit samostudium studentů, nabídnout jim interaktivní sbírku příkladů a okamžitou zpětnou vazbu. Učiteli pak usnadnit práci s opravováním zápočtových písemek. V testech je v řadě případů využito ilustrační grafiky pro podporu geometrické představivosti studentů.
Anotace anglicky
Authors describe the electronic tests implementation in the Information System of Masaryk University for the M3501 Calculus III course (Metric spaces and Calculus of several variables) in the autumn semester 2006. This project was supported by the MŠMT grant for supporting E-learning development at MU.
The main goal of these tests was to support self-studying and give students an interactive collection of examples with prompt feedback. For the teacher the great advantage is easy access to the results (without any work with the correction of these tests). Plenty of graphic examples are used in the tests to increase geometric imagination of students.
VytisknoutZobrazeno: 19. 7. 2024 07:57