VOJTKOVÁ, Naděžda. Portfolio for Student Teachers of Languages and its use in teacher training programmes. In Sborník z konference IAHE, září 2006. Germany: Schneider Verlag Hohengehre, 2007, s. 220 do 223, 294 s. ISBN 978-3-8340-0285-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Portfolio for Student Teachers of Languages and its use in teacher training programmes
Název česky Portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků a jeho využití ve vzdělávacích programech
Autoři VOJTKOVÁ, Naděžda (203 Česká republika, garant).
Vydání Germany, Sborník z konference IAHE, září 2006, od s. 220 do 223, 294 s. 2007.
Nakladatel Schneider Verlag Hohengehre
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00032153
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-8340-0285-3
Klíčová slova anglicky portfolio; EPOSTL; reflection; selfassessment; ECML
Štítky ECML, EPOSTL, portfolio, reflection, Selfassessment
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Naděžda Vojtková, učo 32214. Změněno: 15. 12. 2007 11:06.
Anotace
The contribution looks at use of Portfolios generally and describes the specific portfolio for student teachers of languages which was designed by the team of experts in the ECML project and has been piloted at the English Department of the Faculty of Education, Masaryk University Brno.
Anotace česky
Příspěvek se zamýšlí nad využitím portfolia v profesní přípravě učitelů a popisuje Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků, které vzniklo jako výsledek projektu Evropského centra pro výuku cizích jazyků a bylo pilotováno na katedře anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 4. 5. 2024 11:38