-
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines. In CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1577136/cs
-
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Counsellors´ Nightmares, Students´ Success Stories. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1525016/cs
-
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Key Factors in Teacher Behaviour Enhancing the Emotional Intelligence in Language Learners. In International Conference on Language Education and Testing. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1525056/cs
-
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva. Emotions in Language Learning. Iatefl Voices. Canterbury, Kent: The International Association of Teachers of English as a Foreign Language, 2015, roč. 2015, č. 245, 1 s. ISSN 1814-3830.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1339345/cs
-
TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Lenka ZOUHAR LUDVÍKOVÁ. To Dare or Not to Dare. In Language Centres in Higher Education: Sharing, Innovations, Research, Methodology and Best Practices. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1338689/cs
-
VOJTKOVÁ, Naděžda a Rita Chalmers COLLINS. Práce v centrech aktivit. www.rvp.cz: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2010. ISSN 1802-4785.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/890011/cs
-
KOLÁČEK, Jan a Rohana J. KARUNAMUNI. On boundary correction in kernel estimation of ROC curves. Austrian Journal of Statistics. 2009, roč. 38, č. 1, s. 17-32. ISSN 1026-597X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/722312/cs
-
VOJTKOVÁ, Naděžda. Using Dialogue Journals in an Interdisciplinary University Course. In Bridging the Gap between Theory and Practice. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/824815/cs
-
KOLÁČEK, Jan. An Improved Estimator for Removing Boundary Bias in Kernel Cumulative Distribution Function Estimation. In Proceedings in Computational Statistics COMPSTAT'08. Porto: Physica-Verlag, 2008, s. 549-556. ISBN 978-3-7908-2083-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/750513/cs
-
HORKÁ, Hana. Reflexe pedagogických činností a výsledků jako hodnota profesního seberozvoje. In K sobě, k druhým, k profesi. Teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 95-98. ISBN 978-80-210-4595-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/779474/cs
-
HORKÁ, Hana; Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest. In Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. první. Fakulta pedagogická Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008, s. 86-94. ISBN 978-80-7372-422-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/799842/cs
-
COUFAL, M. Dramatická situace jako východisko pro reflexi s ohniskovou skupinou. In SOCIALIA 2006. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2007, s. 493-498. ISBN 978-80-7041-741-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/710470/cs
-
BABYRÁDOVÁ, Hana a Michaela MACH. Duhový poutník aneb Skutečná cesta čaro/časo/prostorem. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 23 s. ISBN 978-80-210-4452-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/728285/cs
-
VOJTKOVÁ, Naděžda. Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků. In Portfolio v profesní přípravě učitele. 1. vyd. Pardubice: Univerzita Pardubice, 2007, s. 129 - 132. ISBN 978-80-7395-024-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/746274/cs
-
VOJTKOVÁ, Naděžda. Evropské portfolio pro studenty učitelství cizích jazyků. In Portfolio v cizojazyčném vyučování. Brno: KAJ PdF MU, 2007, s. 42-46, 4 s. ISBN 978-80-210-4480-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/720085/cs
-
DOKULIL, Miloš. Garrett Thomson: Locke. Organon. Bratislava: Filozofický ústav SAV, 2007, XIII, č. 3, s. 395-398. ISSN 1335-0668.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/705083/cs
-
SPURNÝ, Lubomír. Intuice či reflexe? Několik poznámek k estetice "osvobozené hudby". In Musicologica. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 230-237. ISBN 978-80-210-4270-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/719794/cs
-
KOLÁČEK, Jan. On boundary correction in kernel estimation of ROC curves. In ASMDA 2007 Book of Abstracts. 2007.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/720748/cs
-
VOJTKOVÁ, Naděžda. Portfolio for Student Teachers of Languages and its use in teacher training programmes. In Sborník z konference IAHE, září 2006. Germany: Schneider Verlag Hohengehre, 2007, s. 220 do 223, 294 s. ISBN 978-3-8340-0285-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/720076/cs
-
VOJTKOVÁ, Naděžda. Využití portfolia při závěrečných státních zkouškách na katedře anglického jazyka a literatury PDF MU v Brně. In Portfolio v cizojazyčném vyučování. Brno: KAJ PdF MU Brno, 2007, s. 63-70, 7 s. ISBN 978-80-210-4480-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/720086/cs
-
KOLÁČEK, Jan. Boundary effects in kernel estimation of ROC curves. In Compstat 2006 Book of abstracts. 2006.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/694978/cs
-
FILOVÁ, Hana. Hodnocení studentů na souvislé praxi - hledání alternativ. In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, s. 109-112. ISBN 80-86633-67-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/709581/cs
-
KALINA, Petr. Reflexe života a díla Mykoly Lysenka v českém prostředí do roku 1912. Acta musicologica. 2006, roč. 2006, č. 1, s. 0-0, 8 s. ISSN 1214-5955.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/632021/cs
-
KALINA, Petr. Reflexe života a díla Mykoly Lysenka v českém prostředí po roce 1912. Acta musicologica. 2006, roč. 2006, č. 3, s. 0-0, 8 s. ISSN 1214-5955.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/705436/cs
-
HANUŠOVÁ, Světlana. Studentská reflexe pedagogické praxe. In Otázky hodnocení studentů na souvislých pedagogických praxích. Brno: MSD a KPd PdF MU, 2006, s. 122-125. ISBN 80-86633-67-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/711018/cs
-
HANUŠOVÁ, Světlana. Reflexe v pedagogické praxi v rámci pregraduální přípravy učitelů anglického jazyka. In Pedagogická praxe a profesní rozvoj studentů. 1. vyd. Brno: MSD, 2005, s. 96 - 100. ISBN 80-210-3884-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/592984/cs
-
FRANTA, Daniel; Ivan OHLÍDAL; Petr KLAPETEK a Pere ROCA I CABARROCAS. Complete Characterization of Rough Polymorphous Silicon Films by Atomic Force Microscopy and the Combined Method of Spectroscopic Ellipsometry and Spectroscopic Reflectometry. Thin Solid Films. Oxford, UK: Elsevier science, 2004, roč. 455-456, č. 1, s. 399-403. ISSN 0040-6090.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/555840/cs
-
VÍCHOVÁ, Dagmar. "Lidová víra" a její projevy v hmotné kultuře doby protohistorické. In Kult a mágia v materiálnej kulture. Bratislava: Filozofické fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, 2004, s. 37-48. ISBN 80-968040-3-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/563354/cs
-
FRANTA, Daniel; Ivan OHLÍDAL; Vilma BURŠÍKOVÁ a Lenka ZAJÍČKOVÁ. Optical Properties of Diamond-Like Carbon Films Containing SiOx Studied by the Combined Method of Spectroscopic Ellipsometry and Spectroscopic Reflectometry. Thin Solid Films. Oxford, UK: Elsevier science, 2004, roč. 455-456, č. 1, s. 393-398. ISSN 0040-6090.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/555829/cs
-
KALINA, Petr. Refleksija tvorčosti Mykoly Lysenka v Čechiji. Problemy slovjanoznavstva. Lvov: Lvivskyj nacionalnyj universitet imeni Ivana Franka, 2004, roč. 54, č. 1, s. 35-43. ISSN 0203-9494.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/580066/cs
-
SKULA, Ladislav. A Categorical Contribution to the Kummer Theory of Ideal Numbers. Math.Slovaca. Bratislava: Slovak Academy of Science, 2003, roč. 53(2003), č. 3, s. 255-271. ISSN 0002-9947.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/594506/cs
-
JANÍK, Tomáš. Zur reflexiven LehrerInnenbildung. In Erste Schritte in die Unterrichtspraxis - Texte, Materialen, Berichte/First Steps into Teaching Practice - Study Material, Reports. Brno: Paido, 2003, s. 78-84. Edice pedagogické litratury. ISBN 80-7315-043-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/487378/cs
-
SKULA, Ladislav. Metoda zúplnění matematických struktur. In XX.Mezinárodní kolokvium o řízení osvojovacího procesu. Vyškov: VVŠ PV Vyškov, 2002, s. 369-371. ISBN 80-7231-090-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/484470/cs
-
HORKA, Hana. Mikrovýstupy jako prostředek intervence do dovednostní struktury studenta. In Cesty k učitelské profesi: utváření a rozvíjení pedagogických dovedností. první. Brno: Paido, 2002, s. 119-126. edice pedagogické literatury. ISBN 80-7315-035-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/486793/cs
-
NOVOTNÝ, Petr. Mnoho podob reflexe - ke klíčovému prvku profesní přípravy učitelů. In Vzdělávat učitele. Příspěvky o inovativní praxi. Brno: Paido, 2002, s. 16-23. ISBN 80-7315-015-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/396311/cs
-
JANÍK, Tomáš. Příprava učitelů na pedagogických akademiích v Rakousku. In Úloha fakultní cvičné školy a fakultního cvičného učitele v přípravě budoucího učitele. Brno: MSD, 2002, s. 118-123. ISBN 80-86633-01-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/484212/cs
-
OHLÍDAL, Ivan; Daniel FRANTA; Miloslav OHLÍDAL a Karel NAVRÁTIL. Optical characterization of nonabsorbing and weakly absorbing thin films with the wavelengths related to extrema in spectral reflectances. Applied Optics. USA: Optical Society of America, 2001, roč. 40, č. 31, s. 5711-5717. ISSN 0003-6935.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/378151/cs
-
ŠVEC, Vlastimil. Pedagogická příprava budoucích učitelů: problémy a inspirace. 1. vyd. Brno: Paido, 1999, 163 s. ISBN 80-85931-70-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/195092/cs