NOVOTNÝ, Petr. Mnoho podob reflexe - ke klíčovému prvku profesní přípravy učitelů. In Vzdělávat učitele. Příspěvky o inovativní praxi. Brno: Paido. s. 16-23. ISBN 80-7315-015-1. 2002.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Mnoho podob reflexe - ke klíčovému prvku profesní přípravy učitelů.
Název anglicky Many Forms of Reflection. On the Key Element of Teacher Training
Autoři NOVOTNÝ, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, Vzdělávat učitele. Příspěvky o inovativní praxi. s. 16-23, 2002.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/02:00005511
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-7315-015-1
Klíčová slova anglicky reflection; teacher; teacher training
Štítky reflection, teacher, teacher training
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 20. 5. 2003 15:49.
Anotace
Kapitola pojednává o konceptu a cílech reflexe z pohledu konstruktivismu. Krátce ukazuje některé časté podoby reflexe v učitelském vzdělávání.
Anotace anglicky
Paper deals with the concept and objectives of reflection as seen from the viewpoint of constructivism and briefly presents some frequent forms of reflection in teacher education.
Návaznosti
GP406/02/P121, projekt VaVNázev: Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
Investor: Grantová agentura ČR, Učitelé a inovace. O současné praxi a některých možnostech rozvoje práce učitele
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 11:35